Til Store arrangementer
Barn med startnummer og langrennski går rundt på snøen
Fjell

Skiskolen i Stavanger Turistforening

Skiskolen tilbyr kurs i alpint, snowboard og langrenn og arrangeres i samarbeid med vår gode friluftspartner Stavanger Aftenblad i helgene 10.-11. og 17.-18. februar i Sirdal, Fidjeland og Sinnes. Vi oppfordrer deg til å melde barnet ditt på riktig nivå, det gjør Skiskole-opplevelsen mye bedre!

Mer informasjon om Skiskolen

Praktisk informasjon om Skiskolen
Bilder fra Skiskolen 2023. DNTs tilbud

Praktisk informasjon om Skiskolen

Skiskolen er et arrangement vi har arrangert i samarbeid med Stavanger Aftenblad siden helt tilbake på 50-tallet. Mye har skjedd i årene som har gått, men nå er Skiskolen en arena for verdiskaping, kompetanseheving, sosialisering og folkehelse. Vi legger til rette for at Skiskolen skal passe hvem som helst, og håper at du ønsker å sette av en helg eller to til å benytte deg av tilbudet.

Priser for Skiskolen
En gruppe med barn står på rekke og holder hendene over hodet. De har slalomski på beina. DNTs tilbud

Priser for Skiskolen

Kurs og partier på Skiskolen
En jente i rosa jakke og skiskole-vest renner på slalom og løfter litt med den ene armen for å holde balansen. DNTs tilbud

Kurs og partier på Skiskolen

Deltakere på skiskolen ser inn i kamera, stående på rekke i skibakken

Bli frivillig
Bilder fra 7-nutsturen 2022, fra Dale til Gramstad over sju topper. Frivillig, dugnad, drikkestasjon på Gramstad.
Bli frivillig
Stranddalen turisthytte sommeren 2022.